Taisyklės, padėsiančios sveikai maitintis, kuomet valgoma ne namuose

Views: 1

Prieš pasirinkdami ką valgysite, pirmiausia pažvelkite į salotų meniu. Salotos puikiai tiks prieš pagrindinį patiekalą, kadangi žalias maistas – suaktyvina virškinimą.
Rinkitės patiekalus, kurie yra kepti ant grotelių ar virti garuose – tai yra sveikiausias maisto paruošimo būdas.
Rinkitės produktus, kuriuose gausu sveikų baltymų: liesa žuvis, vištiena, liesa mėsa. Jeigu esate vegetaras, tuomet galite rinktis salotas su kiaušiniu ir sūriu.
Krakmolui sakykite griežtą NE! Susilaikykite nuo ryžių, duonos ir bulvių. Vietoj jų – paprašykite padavėjo, kad įdėtų papildomai atskirų garintų daržovių ar salotų.
Stenkitės vengti įvairių padažų. Jeigu Jūsų pasirinktam patiekalui reikalingas padažas, rinkitės alyvuogių aliejų ar balzamiko ir citrinos padažą.
Atsigerkite prieš valgį. Išgerkite dvi stiklines vandens likus bent 20 minučių prieš valgį. Tai padės Jums nepersivalgyti, nes užpildysite skrandį vandeniu – kas suteiks sotumo jausmą. Valgio metu gerti skysčių nerekomenduojama, nes tai stabdo virškinimo darbą.
Sudėtingiausia yra per gimtadienius, įvairius vakarėlius, šventes, nes tuomet, dažniausiai, už maistą yra atsakingi kiti asmenys, todėl pasirinkti sveikiau gali ir nepavykti. Tokiais atvejais Jums reikia tiesiog atsipalaiduoti ir be streso valgyti kas Jums skanu, negalvojant, kad tai pakenks kažkaip Jūsų kūnui. Jums reikia susidraugauti su maistu ir leisti sau pasilepinti „uždraustais vaisiais“. Kiekvieno, sveikai besimaitinančio žmogaus dieta turi atrodyti maždaug taip: 80 % sveiko maisto ir bent 20 % pasimėgavimas mėgstamu maistu – „uždraustais vaisiais“. Naudojant šią formulę, yra išlaikomas geras ir tvirtas santykis su maistu.