MADOS INDUSTRIJA INDIJOJE

Nepaisant didžiulio populiarumo laikraščiuose, žurnaluose ir televizijoje, mados pramonė Indijoje yra jauna. Pirmasis profesionalus madų šou šioje šalyje surengtas prieš kiek daugiau nei 20 metų.
Žodis „mada“ suteikia efektingų vaizdų. Indijos pasaulinės mados rinkos atsiradimas davė impulsą mados pramonei. Tai pritraukė daug jaunų žmonių į mados pramonę.
Šiandien yra keli šimtai Indijos mados dizainerių, prekiaujančių dizainu ir gaminiais. Kai kurie yra gerai žinomi ir lėtai, bet užtikrintai plečiasi į tarptautinę rinką. Indijos romantika su mados dizainu ką tik prasidėjo ir, be abejo, išaugs nepaprastai greitai. Jaunos moterys nori mėgdžioti „Hindi“ kino žvaigždžių modelius ir dizainerių drabužius.
Susilieja Indiškos ir vakarietiškos išvaizdos. Tada yra viskas – nuo gryno etninio įvaizdžio, labiau tinkamo Indijos vestuvių kolekcijose, iki grynai vakarietiško stiliaus, dizainerių pristatyto ant raudonojo kilimo. Indija myli madą!
Indija rengia savo mados savaites Delyje ir Mumbajuje, kurios kiekvienais metais atrodo vis didesnės ir geresnės. Vardai taip pat žinomi – Rohit Bal, Tarun Tahiliani, Ritu Kumar, Manish Malhotra, Ritu Beri, Manish Arora, Satya Paul, Rocky S. – sąrašas tiesiog auga, kiekvieną kartą.
Rinkos dydis. Tikimasi, kad Indijos mados industrija per porą metų pasieks 400 milijonų JAV dolerių ir sparčiai augs daugiau nei 10 procentų per metus. Nors tai yra maža, palyginti su pasauline pramone, tai dar nėra labai blogai šioje kūdikystės stadijoje.
Indijos mados industrija turės šviesią ateitį todėl, kad joje gyvena daug jaunų žmonių. Tai kartu su didėjančiomis disponuojamosiomis pajamomis padidino vartotojiškumą. Taigi, tie, kurie gali sau leisti, siekia aukštos kokybės ir originalumo. Jie mėgsta firminius pavadinimus. Taigi galime pasakyti, kad mados pramonės Indijoje ateitis atrodo daug žadanti.
Potencialus. Ši pramonė siūlo daugybę galimybių meniškiems, darbštiems ir entuziastingiems žmonėms. Mados dizaino absolventų scenarijus atrodo geras dėl didžiulės ir vis didėjančios stilingų drabužių paklausos bei eksporto kiekio.
Sėkmingai baigęs magistrantūros studijų programą, gali savarankiškai dirbti. Kita vertus, keli drabužių parduotuvių tinklai, eksporto namai, odos gamintojai, tekstilės fabrikai, parduotuvėlės, madų šou organizatoriai ir juvelyrikos namai įdarbina specialistus, kurie žavisi mados kūrimo karjera.