„Good American“ analizavo klientų duomenis ir paaiškėjo, kad net 50 procentų grąžinamų džinsų atgal į parduotuvę – yra 14 ir 16 dydžio. „ Aš ir mano dizainerių komanda manome, kad to priežastis yra 15 dydžio nebuvimas. Mes nuo 14 dydžio, kuris vadinamas vidutiniu dydžiu, tiesiog peršokame iš karto į plius dydį. Todėl nelieka vidurio tarp vidutinio dydžio ir plius dydžio“, – teigia „Good American“ įkūrėja Emma Grede. Taigi norėdami kovoti su šia problema „Good American“ išrado dar vieną džinsų dydį – 15.
Kol kiti garsūs brendai bando nusipirkti didesnį klientų srautą tiesiog žavėdami juos naujausia mada, „Good American“ labiau bando suprasti klientą ir jo poreikius. Jie analizuoja klientą, taip išgaudamas reikiamą informaciją – ko klientas nori. Būtent todėl šis brendas yra toks populiarus ir mėgiamas klientų tarpe.
„Didelė mūsų sėkmės dalis yra ta, kad mes klausomės savo klientų ir tiesiogiai vykdome jų pareikštus norus. Su nauju 15 dydžiu mes dirbt pradėjome iš kart po klientų poreikių analizavimo. Pirmasis mūsų žingsnis buvo pasitelkiant socialinę žiniasklaidą, surasti moterų, kurių dydis būtų tarp 14 ir 16 ir pasikviesti jas į mūsų biurą pokalbiui. Mes išmatavome jų kūnus, išklausydami jų problemas ir poreikius dėl dydžių įvairovės trūkumo. Taip mes supratome, kad šių moterų poreikius patenkintų būtent 15dydis“, – pasakojo Grede.