Egzistuoja dvi stambiausios rinkos: Vakarų ir Azijos šalių. Jos skiriasi ne tik skirtingais reikalavimai modeliams (pavyzdžiui, ūgio), bet taip pat ir tam
tikromis darbo praktikomis.
Vienas tokių besiskiriančių dalykų – kastingas arba modelių atranka. Tai – viena iš svarbiausių modelio darbo dalių, kažkuo panaši į pokalbį dėl
darbo bei lemianti ar modelis gaus darbą, ar ne. Tad kuo gi skiriasi kastingai Vakarų šalyse ir Azijoje? Vakarų šalyse atėjus į kastingą merginai
nereikia pozuoti, o štai Azijos šalyse visiškai įprasta, jog mergina privalo mokėti pozuoti ir parodyti tai, ką moka. Be to, vienos ar kitos merginos
pasirinkimą bei siūlomą honoraro dydį dažnai nulemia ne merginos fiziniai duomenys, o tai, kaip ji pozuoja.
Todėl vykstant į Azijos šalis svarbu turėti pozavimo patirties, tačiau nebūtina, jog ji būtų susijusi su darbais garsiausiose mados sostinėse. Užtenka, jog
mergina turėtų bendrą supratimą kaip elgtis prieš kamerą bei kaip pozuoti reklamuojant vienus ar kitus produktus ar dirbant su skirtingomis mados rūšimis.
Galima išskirti dvi ryškiausias ir stambiausias tokias rūšis – tai aukštoji mada ir komercinė. Pozavimas aukštosios mados fotosesijose labai skiriasi nuo pozavimo
komerciniams katalogams ir kitiems leidiniams, todėl prieš einant į atranką pravartu pasidomėti, kokio pobūdžio fotosesijai ieškomi modeliai. Tokiu būdu
žinosi, ko iš tavęs tikisi ir galėsi atitinkamai elgtis.
Pozavimas aukštosios mados fotosesijose – tai tam tikra meno išraiška, kurios esmė yra ne parduoti drabužį ar aksesuarą, o kūnu, jo poza ir veido išraiška
išreikšti tam tikrą mintį ar jauseną, kurią dizaineris norėjo pasakyti savo kurtu drabužiu. Šioms fotosesijoms būdingos kampuotos, ryškios, neįprastos ir dažnai
itin asimetriškos pozos bei dažniau rimtos ar net piktos nei džiaugsmingos veido išraiškos.
Visiškai kitoks pozavimas komerciniams katalogams ir leidiniams. Tokios fotosesijos nuotraukos bus naudojamos siekiant padidinti drabužio ar aksesuaro
pardavimus, todėl modelio darbas yra ne išreikšti tam tikrą idėją, o patraukliai pateikti drabužį, aksesuarą ar jų derinius bei sudominti pirkėją, jog šis
panorėtų jį nusipirkti.
Komercinio pobūdžio fotosesijose dažnai reikalaujama natūralesnių pozų bei prie aprangos ir fotosesijos stilistikos derančių veido išraiškų. Todėl tokiose
fotosesijose rečiau naudojamos aukštai virš galvos iškeltos rankos (nes daugeliu atvejų tai atrodo nenatūraliai), kampuoti judesiai, pakeltas smakras, agresyvios
veido išraiškos ir judesiai, uždengiantys reklamuojamą daiktą (pavyzdžiui, pozuojant itin uždarai ar stipriai pasisukus šonu).
Kastingo metu neretai prašoma parodyti tam tikras pozas (pavyzdžiui, pozuoti natūraliai, mielai, seksualiai, žaismingai, parodyti „aukštas“ pozas ir pan.), todėl
svarbu, kad pozuojant temą atitiktų ne tik kūnas, bet ir veido išraiška. Be to, nederėtų vienoje pozoje užsibūti daugiau nei kelias sekundes bei reikėtų stengtis
parodyti kuo įvairesnių pozų. Tačiau taip pat svarbu ir nepersistengti bei jaustis natūraliai, atsipalaidavus bei būti užtikrintai tuo, ką darai.