Brandus modeliavimas yra komercinio, reklaminio modeliavimo subkategorija. Brandūs modeliai nedemonstruoja dizainerių drabužių ant podiumo ir greičiausiai nepatenka ant žurnalo viršelio, tačiau kaip reklaminiai modeliai, jie atstovauja kasdienį, savo amžiaus grupės vartotoją. Žmonės, tokio amžiaus grupės, į kurią įeina brandūs modeliai, perka įvairius produktus – nuo paprastų iki žinomų ir garsių brendų, todėl brandūs modeliai turi iš tiesų nemažai užsakymų ir yra paklausūs šiai rinkai.
Tačiau ne visos modelių agentūros turi šią brandžių modelių kategoriją, todėl reikia paieškoti agentūrų tokių, kurios brandžius modelius priima, o tai lengviausia padaryti internetu – tiesiog įvedus į „google“ paiešką „brandūs modeliai“. Suradus tinkamą agentūrą ir įėjus į jos internetinį puslapį, reiktų surasti „brandžių modelių“ kategoriją ir apžiūrėti kokie modeliai joje yra, kokie reikalavimai jiems keliami. Atidžiai išnagrinėti kokios kokybės modelių portfolio, kaip modeliai pozuoja, kokios jų šukuosenos, apranga ir pan. Tai suteiks naujiems brandiems modeliams idėjų kaip jie patys galėtų pasiruošti tokiai fotosesijai ir ko iš jų tikisi modelių agentūros.
Podiumo ir mados modeliai yra žinomi kaip seksualūs, „mirusiais“ veidais modeliai, tačiau reklamos modeliams būdinga gražios šypsenos ir išraiškingos manieros. Todėl brandūs modeliai turėtų savo portfolio pabrėžti gražią šypseną ir pačias geriausias savo išraiškas.
Modelių būna įvairių dydžių, kūno formų, amžiaus – atitinkamai pagal šiuos kriterijus, jie modeliuoja arba vienoje, arba kitoje modeliavimo srityje, tačiau brandūs modeliai turi vieną patogią savo vietą modeliavimo pramonėje, kuri neverčia jų keistis ir darytis plastinių operacijų, sulieknėti ir t.t.