Modeliai yra priemonės, susijusios su produktų pardavimu, prekės ženklo žinomumu, plėtra ir augimu, atstovaujamos dizainerio. Štai tokį vaidmenį mados versle vaidina modeliai. Iš dalies, modeliavimas yra teatrališkas. Lygiai taip pat, kaip sėkmingi aktoriai turi galimybę tapti tam tikru „personažu“, sėkmingi modeliai turi galimybę „išsinerti“ iš savo asmenybės, kad galėtų panirti į kūrybinį procesą. Galbūt modelių raktas į ilgaamžiškumą ir sėkmę slypi jų universalume ir sugebėjime prisitaikyti ne tik prie sezoninių pokyčių, bet ir prie kūrybingos kliento mąstysenos.
Žinoma, modeliai kiekvieną dieną yra apsupti mados kūrėjų, todėl turi puikius šansus išmokti iš jų mados ir stiliaus gudrybių. Taigi, ar modeliai tampa madingais, ar jie jau gimsta tokie?
Bet kokiu atveju, kuo toliau, tuo labiau modeliai pradeda rodyti savo asmeninį stilių ir tikrai neginčytina, kad tai daro įtaką ir mados pramonei. Sėkmingiausi modeliai tampa prekės ženklais sau, o augant šiam jų karjeros elementui, mados pasekėjai ir pramonė tikisi iš modelių, kad kiekvienas jų žingsnis, susijęs su stiliumi, būtų tikslus ir apgalvotas.
Mada yra sudėtingas verslas, o modelio sėkmė priklauso ne nuo vieno, o nuo daugybės veiksnių. Modelio estetika, sugebėjimas veikti ir pasitikėti savimi, atsparumas kritikai, vidinė energija ir saviraiška – „žaidžia“ kur kas svarbesnį vaidmenį modeliavimo pramonėje nei modelio stilius ar mados supratimas.